marți, 1 martie 2016

Iată cum poţi ajuta corpul să se revitalizeze odată cu venirea primăverii


Cu ocazia venirii primăverii, am spus că este musai să mă apuc mai serios de mişcare. Fac yoga de 3 ori pe săptămână, de câteva luni de zile, dar aş vrea să mă apuc şi de alergat. Sunt de părere că zilele frumoase și însorite de primăvară ne îmbunătățesc imediat starea de spirit, astfel că sportul va fi mai uşor de practicat. Iar pentru alergat am nevoie de un impuls serios. :)

Şi să vă mai spun un beneficiu pe care primăvara şi mişcarea în aer liber le aduc. Am citit în articolul de aici că plimbările și exercițiile în aer liber sunt foarte benefice pentru sănătate, având un efect pozitiv asupra persoanelor care suferă de depresie și anxietate. Vă recomand să vă plimbaţi la aer curat prin parc sau prin pădure, cu bicicleta sau pe jos sau chiar să alergaţi, pentru a vă menține în formă şi pentru a fi mai activi şi fericiţi.  

Mai mult. Mişcarea merge mână în mână cu frumuseţea, astfel că un corp tonifiat, de care avem, grijă prin sport, este mult mai frumos. Spun asta pentru că am început să îmi iubesc mai mult corpul de când fac yoga. :P

Eu doresc să fiţi superbi în această primăvară şi să alocaţi mai mult timp îngrijirii corpului vostru!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu